kEtiKa cInTa bErKamPuNg

"menyorok jom"

haha macam nie la sarapan kami kalau da balik kg..

mam uda and pak uda rajin sngat pegi kedai and beli kuih muih bnyak2 cam nie..

kami adik beradik apa lagi, serang~

huhuhu

lepas je sarapan kami pon siap2 la untuk gerak ke kota tinggi ada kenduri tok uda aku punya anak bersanding.

lama gak pejalanan dari kg ku ke kota tinggi..


plaza kota tinggi

dan2 lagi aku capture picture nie..

hehe

jauh perjalanan jom cuci2 mata la kat sini.

kitaorg g 2 buah keta je..kereta ayh and kereta pak su.


pika and mak uda

yang nie pulak syazafiqah [pika] anak sulung pak su

bersama mak uda yang tinggal sekali dengan atok dekat kg tu

si pika nie sungguh nakal bila dengan atok

budak2 biasa la kan

bercakap bukan main lagi dak kecik nie sabo je la..haha


jiha~

jiha..najihah adik kepada pika

dia sungguh comel tapi tak suka dekat orang

dekat ayh and atok terus melalak je

dengan aku ok je...

hehe bakal "mama" yang cool kot aku nie

ha anak bongsu pak ngah pon suka dengan aku

dengan orang lain dia tak mau dengar kata pon

dengan aku diaorang nengada sikit haha dengar kata "kak ngah"

IKUT SUKA HATI ANISOALAN ^^,

0 click sini ye :):

Post a Comment

click sini ye ^^