iMpiAn hAti kU.:.

BUKIT AMPANG

aku tak pernah pergi la.:.
teringin sangat-sangat nak pergi tempat ni.:.
sebenarnya aku tak tau pun ada tempat macam nie.:.
satu hari aku tengok wayang, tak silap aku cerita "i'm not single" kot.:.
ada orang kat sebalah aku bisik, dia cakap kat ampang ada pemandangan atas bukit.:.
waktu malam lawa sangat.:.
aku pun ajak la dia pergi.:.
sampai sekarang dia tak pernah bawak.:.
emm...tak apa lah.:.
tapi aku akan tetap simpan impian nak pergi sini.:.

MyEm0.Com

AIR TERJUN GUNUNG NUANG

aku sebenarnya memang tengah mencari air terjun yang best-best.:.
aku buka blog-blog yang ada.:.
ternampak pula nama tempat ni.:.
aku pun view la dekat Google.:.
woWw......lawa nya.:.
Air Terjun Gunung Nuang nie bertempat di Hulu Langat Selangor.:.
dah lama tak mandi air terjun.:.
kalau pantai dah biasa pergi da dulu.:.

MyEm0.Com
BROGA HILL

tempat nie pula aku tahu dari siapa yek.:.
nurul ke hib aku tak pasti la.:.
tapi aku rasa macam best jew tempat nie.:.
tambah-tambah bila tengok gambar-gambar macam nie.:.
tenangnya pemandangan kat sini.:.
hijau terbentang.:.
hope aku ada peluang nak pergi tempat nie.:.
insyALLAH.:.



IKUT SUKA HATI ANISOALAN ^^,

0 click sini ye :):

Post a Comment

click sini ye ^^