jOgGiNg tiMe ღ

nak keluarkan peluh lah hari nie.:.:.^_^

masa kat opis lagi dah berangan.:.:.

petang ni nak naik bukit lah dengan ayah.:.:.

balik-balik kerja jew terus solat and tukar baju.:.:.

tepat jam6 kami sampai dekat tapak ni.:.:.

ramai juga yang naik bukit harini.:.
ada yang dah turun pun.:.
aku mulakan pendakian ku dengan senyuman yang tak akan siapa faham maksudnya.:.

bersemangat dengan wajah yang ceria.:.
tapi kan, tak sampai 15minit aku dah pancit.:.
arhhhh...penat!!!

ayah....tunggu angah.:.
aku ikut jew belakang ayah sambil tu kan aku ketawa sorang2 kat belakang.:.
"padan muka ko anis, nak sangat naik..dah la tak warm-up dulu..ayah tak apa la hari-hari naik dah biasa" mengomel ku dalam hati.:.

mana tak nya...bukitnya maun ada 45degree.:.
mengeletar kapala lutut aku.:.
bukitnya banyak batu kecil2 bahaya sikit.:.
sedang ayah borak dengan kawan dia, aku pegi gatal jalan mengundur...amik ko tejatuh aku.:.
hahaha..memalukan betul.:.
wak segan beb.:.

pemandangan nie diambil selepas 30minit pendakian ku.:.
nampak tak rumah aku?
ala yang dekat situ-tu la.:.
hehe
dah sampai!!!
tapi sebenarnya ayah kesian dekat aku.:.
kalau tak kan ayah nak bawak jalan yang lagi satu katanya lagi jauh.:.

best sangat naik bukit bersama daddy ku.:.
banyak gak la yang kami borak2kan.:.
dah lama tak borak2 dengan ayah macam harinie.:.
borak macam kawan2.:.

eh sape nie?
hehe just gambar hiasan.:.
selisih dengan mamat2 nie masa kami turun bukit.:.

jom kita turun.:.
pecayalah turun bukit tak penat pun.:.
masa naik jew terasa macam ade orang tarik dari belakang huhu.:.
naik dan turun bukit nie, kami memakan masa selama 1jam lebih sikit.:.
aku punya pasal la nie..asyik pancit jew.:.
hahaha sowry daddy >_<
ok lah.:.ini sahaja cerita untuk hari ini.:.


IKUT SUKA HATI ANISOALAN ^^,

0 click sini ye :):

Post a Comment

click sini ye ^^