mY fRieNds fRoM <INSEP.:.UTHM> TPB


ALHAMDULILAH~ aku dapat juga merasa belajar di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia >_< walaupun hanya 4 bulan~ hehe~

Industrial Skill Enhancement Programme (INSEP)

Dalam INSEP aku ambil kos Teknologi Pembinaan Bangunan. Dalam kos ini, hanya ada 8orang je..jom aku kenalkan dengan kengkawan aku yang best2.:.

cahayanis

# aku lah student kos TPB.:.
# dak cam bagus, poyo, belagak, sombong, bongkak.:.
# dak nie suka duk sorang2 [bawak diri] .:.
# hehe sebok lak ek.:.
# aku..anisOcomey.:.
# dah2 next~


* kawan yang paling aku rapat.:.
* macam mana ek kami boleh rapat..tak ingat la..huhu.:.
* kami serasi bersama..banyak kenangan aku dengan hib nie.:.
* masa teambuilding sama group.:.
* masa dynamic development pun kami sama.:.
* hib nie sempoi..kadang2 cara dia cam manja2 skit.:.


+ masa mula2 kena bekumpul ikut kelas, orang yang mula2 aku cari pika la.:.
+ hehe sebab nya aku just cam pika yang bersanggul tinggi.:.
+ yang lain2 memang aku tak cam langsung.:.
+ pendapat aku la pika dia ada tarikan yang tersendiri.:.
+ haaa...tang dagu tu wat pika manis hehe.:.


@ adam..nama macam dak baik tapi rupanya hampeh!.:.
@ kenangan yang tak dapat dilupakan masa teambuilding lah.:.
@ macam mana nak cerita pasal dia nie ek.:.
@ ish..dia nie mulut leh tahan la..macam bagus jew.:.
@ mula2 kenal dia memang geram sih poyo!.:.
@ tapi tak boleh di nafikan la...adam seorang yang bersemangat.:.
@ banyak benda yang dia tau pasal kerja2 binaan nie.:.
@ tapi lama2 dah faham and layankan jew cara dia.:.
@ bro!!! sowry ea.:.


> man...orang yang paling bersemangat sekali masa buat rumah.:.
> seorang yang teliti kalau buat ape pun.:.
> model yang dia pegang tu pun kepalanye si eman le..huhu.:.
> ha...nak tau tak ape yang aku rasa unik tentang erman "ketawa" dia hehe.:.


~ nie faris..big bro kelas aku.:.
~ kesian dia, terlalu rajin buat kerja sampai jarinya retak di himpit linto.:.
~ dia baik, banyak yang kasi nasihat pada aku.:.
> dia nak kawen nanti..dengan kak nani.:.
> anis doa moga kalian eppy2 selalu and kekal hingga akhir hayat..aminnnn.:.

bad

% nie dak yang sangat bz.:.
% hujung minggu jew mesti hilang balik kampungnya kat melaka.:.
% humm..banyak la aktiviti yang kami semua buat dia tak join.:.
% tapi tak bermakna tak ada kenangan.:.
% dia sama macam faris, masa kat site kuat bekerja.:.

amirul

^ seorang yang misteri.:.
^ tak tau nak cakap macam mana tentang mirul.:.
^ penuh persoalan tentang diri dia.:.
^ tapi kesian dekat dia masa accident aritu.:.
^ serba-salah rasanya.:.


IKUT SUKA HATI ANISOALAN ^^,

0 click sini ye :):

Post a Comment

click sini ye ^^